被媽咪帶回來時..就有耳 疥 蟲..  耳朵裡黑黑的.. 臭臭的.. 好髒哦..
看了顯微鏡.. 有類似像甲蟲的東西.. 好噁心哦...

幫我清完黑黑的後.. 用潔耳液洗一下.. 之後就每天要點二次耳藥..
一星期後再清.. 但我就很不配合.. 因為要乖乖的..掀起耳朵.. 點一滴..
所以我就會扭來扭去..還想咬媽咪.. 本來媽咪都會溫柔的叫我要乖..
但誰叫我不聽話... 媽咪好像越來越狠  抓住耳朵...夾住我的頭..
點一滴  揉一揉....就放開我.. 越來越順手..

還有耳藥真的只要一滴就好.. 一瓶可以點一個月..
但有些主人不曉得點多少.. 一星期就用完了.. 很貴勒!!!
其實只有一滴就有功效了.. 點多反而被我們甩掉..

持續了一至二個月..  我的耳朵好了耶.. `乾淨又粉紅.. 而且沒異味唷
以後洗完澡都要擦乾跟保持清爽.. 才不會再犯..
不然耳朵癢癢好難過哦...媽咪也不敢親近我..

arrow
arrow
    全站熱搜

    小米 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()