中午又到市場去買螃蟹囉.. 可怕的是..
我上星期去A攤位問大閘蟹..
老板
.. 但賣完了
所以我只好再去B攤位問..
老板
要用訂的.. 告知要幾兩.. 幾級的.. 才會去拿
所以我只好直接跟B攤位買了四隻花蟹回家解饞

今天勒..
我依然先去A攤位.. 想到到竟然有貨耶.. 還不少隻..
都還沒跟老闆交談.. 正在挑選時.. 一旁有別的客人來問..
老板竟然指著我.. 跟那位客人
快來買哦.. 這個小姐上星期還買不到
………….……………..  那個老板怎麼認識我啊.. 太可怕了啦..

我整個傻眼盯著老板看.. 隱約看到她在偷笑.. .. 金恐怖..


而大閘蟹實在太貴了.. 所以我只買一隻.. A級的.. 550..
然後再去B攤位買了二隻花蟹.. 這次的比較大隻.. 2530..


大閘蟹才沒花蟹的一支螫大.. 但味道鮮甜.. 肉質跟蟹膏都太美味了..


有空再仔細介紹囉~~
上又跟朋友去吃紅蟹將軍.. 超大帝王蟹.. 連叫三次.. 還有鱈場蟹耶.. 吃到爽..


今年大概都不敢再吃蟹了.. 好可怕………………………………..

   

住戶又要開會了.. 真的很愛開耶..
而最扯的是.. 聽到有人不繳管理費的理由.. 竟然是..
家裡有蟑螂.. 所以不想繳……………
靠腰.. 這什麼爛理由.. 超沒水準的..
難到我們這些繳了管理費的住戶.. 家裡都沒蟑螂嗎..
我家還有老鼠勒.. 麻的.. 真是爛人..

   
arrow
arrow
    全站熱搜

    小米 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()